For få uger siden frigav Microsoft endelig Skype For Business Server 2015. Allerede nu kan RackPeople annoncere, at vi – som de første i Danmark - har et kørende Shared Hosted Skype For Business miljø, der naturligvis også integrerer sømløst med Office365.

Det er ikke for sjov, når vi bryster os af at være 100 meter mestrer i Lync. Vi har rent faktisk vores meritter i orden. Vi har været med lige siden den spæde start, hvor Lync hed Office Communicator, og har ikke været bange for at hive, trække, manipulere og udfordre, hvor langt man kan strække Lync. Derfor blev vi - for 1½ år siden - optaget i den yderst eksklusive kreds af Lync Partnere på verdensplan, som deltager i TAP samarbejdet.

De eneste i DK

Vi er vant til at være på forkant, alene, foran og måske også lidt nørdede – vi plejer derfor heller ikke at være så gode til at fortælle om det, men vi har i årevis været de eneste, der tilbød Lync telefoni på en shared hosted platform, faktisk før Microsoft kom med deres multi-tenant platform. Netop derfor kan vi allerede nu tilbyde Skype For Business Telefoni på en Shared Hosted platform (og dermed en komplet Office365 oplevelse) – ja faktisk ikke bare tilbyde, vi har allerede vores shared hosted kunder i luften på Skype For Business.

Vi er stolte af, at vi, som de første i Danmark, kan tilbyde Skype For Business Telefoni på vores Shared Hosted platform” udtaler Lasse Thorning Pedersen, CEO, RackPeople, og tilføjer ”Vi har en ambition om fortsat at være de bedste i Danmark til Skype For Business, og med denne nyhed beviser vi endnu engang, at vi lever op til det.

Niels Kjelstrup, Produktchef, Skype For Business, Microsoft tilføjer ”Vi oplever en enorm interesse for Skype For Business blandt vores kunder. I den forbindelse er det fedt at se RackPeople rykke på Skype For Business, og som de allerførste i Danmark tilbyde Skype For Business som en hostet løsning med telefoni. ”

Hvorfor er vi allerede klar nu?

Vores deltagelse i TAP samarbejdet omkring Lync/Skype For Business har givet os en unik mulighed for at hive, trække, udforske, lege rundt, teste, installere, re-installere, lave fejl og dumme os i god tid inden Microsoft frigav Skype For Business Server 2015. Så mens de andre først for få uger siden har fået adgang til at lege i sandkassen, så har vi brugt tiden til at live teste vores Skype For Business installation.

For yderligere oplysninger:

Lasse Thorning Pedersen

Telefon: +45 6980 4964
Email: ltp@rackpeople.dk

Baggrund:

Hvem er RackPeople

RackPeople er en dansk IT-virksomhed med 15 ansatte – stiftet i 2005.
RackPeople tilbyder skalerbare løsninger inden for IT-drift & Outsourcing (XaaS) samt kommunikation- og samarbejdsløsninger baseret på Microsoft Universal Communications platform. Vores mål er at finde den rigtige løsning til din organisation – uanset størrelse. RackPeople leverer solutions [That Fits]

RackPeoples extension moduler øger værdien af Lync/Skype For Business med udgangspunkt i virksomhedens behov. Skype For Business [That Fits] hjælper store som små virksomheder med at kommunikere og samarbejde på tværs af organisationer og geografi.

RackPeople deltager i TAP samarbejdet (SkypeDevelopeInsiders) og er Microsoft Guld partner på Communications.

Hvad er TAP

TAP står for Technology Adoption Program og er et form for Advisory Board. Microsoft bruger TAP til at få feedback, testet opdateringer og udviklinger i pre-beta versioner. Deltagelse er per invitation alene.