Prehendo og RackPeople smelter sammen til et regulært Skype for Business PowerHouse efter at RackPeople pr. 1. oktober har overtaget alle aktiviteter og medarbejdere i Prehendo.

Pr. 1. oktober har RackPeople overtaget alle aktiviteter og medarbejdere i Prehendo. Direktør Jan Fredborg fra Prehendo indtræder samtidigt i partnerkredsen i RackPeople Consulting med øjeblikkelig virkning.

RackPeople stræber efter at være de førende i Danmark inden for Microsoft Productivity platform med særligt fokus på Skype for Business. RackPeople har altid været førende inden for Skype for Business, senest da vi i foråret var de første partnere til at tilbyde Shared Skype for Business inkl. telefoni. Prehendo kommer med en række stærke kompetencer, og har bl.a. beskæftiget sig med træning/undervisning og konsulentydelser på Microsofts Unified Communications platform, VMware og Microsoft Infrastruktur i det hele taget.

Med overtagelsen af Prehendos skarpe kompetencer, er RackPeoples position, som Danmarks absolut førende Skype for Business hus slået fast endnu engang – denne gang med syvtommersøm.

”Jan Fredborg har med Prehendo opbygget en stor og dyb kompetence inden for Skype for Business og der er vel ikke den Skype for Business certificeret konsulent i Danmark, der ikke har været forbi Jans kyndige undervisning! Kombineret med vores egen store viden om udvikling rundt om Skype for Business platformen, og implementering af samme, er det svært at forestille sig et mere kompetent team inden for Microsoft Productivity platformen og i særdeleshed Skype for Business” udtaler Lasse Thorning Pedersen

Jan fredborg tilføjer: ”Jeg ser virkelig frem til, at Prehendo kan fortsætte sin rejse og sammen med RackPeople være med til at udleve de muligheder fremtiden bringer for Skype for Business”.

Ud over Skype for Business suppleres RackPeople nu med stærke kompetencer indenfor VMware, PowerShell og AD, der passer perfekt ind i RackPeople Consultings services og ydelser inden for Microsoft Productivity suite, Microsoft Azure teknologi og seneste Identity & Access Management satsning.

For yderligere oplysninger:

Lasse Thorning Pedersen